"Етика Сервиз" ООД работи на територията на цяла България!
От създаването си през 1993 година, "Етика Сервиз" ООД се стреми и успява да се развива в три основни направления. Ремонт на Битови електроуреди, Индустриален инженеринг и Климатизация. През годините екипа на "Етика Сервиз" ООД е наложил изключително високи стандарти за качество на предлаганите услуги. Подходът към поставените задачи във всяко едно направление е винаги с пряка ангажираност и висок професионализъм да се предостави на клиентите решение, според конкретната задача и необходимост.
Като млада, динамична, модерна и фокусирана компания, "Етика Сервиз" ООД има мисия да създаде и да предложи по-добро решение и по-достъпни услуги, като се вземат предвид променящите се нужди на потребителите за комфорт и спазване на основните принципи за коректност и партньорство.
Внедрява сервизен софтуер за обработка и отчитане на ремонтите в направление Ремонт на битови електроуреди.
"Фикосота Сервиз" ООД се преименува на "Етика Сервиз" ООД.
Създаване на сертифициран екип за монтаж и поддръжка на промишлени климатични системи.
Сключване на договор за гаранционно обслужване на всички домакински електроуреди с марка TESY.
Създава се направление Автоматизация, включващо техническа поддръжка на производствата на ФИКОСОТА;
Екипът на ФИКОСОТА СЕРВИЗ получава оторизация за монтаж, гаранционен и извънгаранционен сервиз на климатични системи DeLonghi.
Създаване на компанията ФИКОСОТА СЕРВИЗ ООД. Оторизиран партньор на DeLonghi за ремонт на битови електроуреди на територията на България. Откриване на собствени сервизни бази в София, Пловдив, Варна и Шумен, както и изграждане на сервизна мрежа в останалите градове.